środa, 15 stycznia 2014

"Świadectwo prawdy" Jodi Picoult


  Moje pierwsze spotkanie z Jodi Picoult i wielkie rozczarowanie. Zdecydowałam się na przeczytanie jednej z jej książek sugerując się wieloma pozytywnymi recenzjami.      
  Książka za długa i bezbarwna, zmorzyły mnie powtarzające się wątki,po prostu flaki z olejem. Postaci mało interesujące i wyraziste, sytuacje naciągane. Czy sięgnę po kolejna książkę Jodi Picoult? Może, ale nieprędko.
recenzja bierze udział w wyzwaniu CZYTAM LITERATURĘ AMERYKAŃSKĄ http://basiapelc.blogspot.co.uk/p/czytam-literature-amerykanska.html

1 komentarz:

  1. Super, i są tytuły, wspaniale.
    Nie znam książek Picoult, ale także słyszałam same dobre słowa o jej twórczosci. Mam jej jedną książkę, więc z pewnością kiedyś przeczytam. Na szczęście to nie ta:)

    OdpowiedzUsuń