piątek, 3 stycznia 2014

"Zabić drozda" Harper Lee

 "Zabić drozda" autorstwa amerykańskiej pisarki Harper Lee to książka, która od pierwszych stron zagląda głęboko w serce jak i umysł czytelnika. Przenika duszę. Zmusza do myślenia.
 Opowiada o walce o równouprawnienie czarnoskórych o tolerancji do bliźniego.
"Zabić drozda" jest mądrą opowieścią o lojalności, przyjaźni i współczuciu.




link do czytelni Basi Pelc
recenzja bierze udział w wyzwaniu CZYTAM LITERATURĘ AMERYKAŃSKĄ http://basiapelc.blogspot.co.uk/p/czytam-literature-amerykanska.html

3 komentarze:

  1. Dziękuję :) Już dodaję
    Następnym razem proszę pamiętać, żeby ddać mi link do posta, nie do bloga. Czyli taki link:
    http://ksiazkibiblioteka.blogspot.co.uk/2014/01/drozda-to-ksiazka-ktora-od-pierwszych.html
    Aaaaa, Twój pierwszy post, gratuluję :)
    A książki nie czytałam i jestem jej bardzo ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
  2. Basiu dopiero dzisiaj zauważyłam, że napisałaś. Jestem w tym kompletnie zielona.Jeżeli chodzi o książkę to gorąco polecam nie zawiedziesz się. Mam kłopot z tym całym linkiem,ale będę walczyć.pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam "Zabić drozda" nawet poluję na egzemplarz do mojej domowej biblioteczki :)

    OdpowiedzUsuń